SMNnews Forums SMNnews Forums  

Go Back   SMNnews Forums > Official Band Forums > Between The Buried And Me > General Chat


Reply
 
Thread Tools Rating: Thread Rating: 4 votes, 5.00 average. Display Modes
Old 08-15-2006, 01:41 AM   #151
bobbydanger
MASTERLOCK
 
bobbydanger's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: ATL HO
Posts: 4,972
Rep Power: 19
bobbydanger beat up john dwyer
Quote:
Originally Posted by DeadintheWake
im gettin shrooms this weekend, is it better to do without weed or beer in yoru system, or is it better at night or during the day??

mmmmmmmmm


weed/beer intensifies the trip to an extent. they say vitamin C does too.
when i shroom, i don't really like to smoke too much, or drink way too much.
it really doesn't make a huge difference.

i enjoy it at night. but make sure you're comfortable with your surroundings.
light = very intense. so if you're shrooming during the day, get some shades.
__________________
Quote:
Originally Posted by preech View Post
preechs farts > Psyopus. at least my farts make sense.
Quote:
Originally Posted by bulb View Post
haha you win at life
Quote:
Originally Posted by teh Mazn View Post
chriz, you are the most worthless poster here. lol.






bobbydanger is offline   Reply With Quote
Old 08-15-2006, 02:43 AM   #152
bobbydanger
MASTERLOCK
 
bobbydanger's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: ATL HO
Posts: 4,972
Rep Power: 19
bobbydanger beat up john dwyer
speaking of shrooms, i'm going to eat a lot of them at 311 next saturday.
__________________
Quote:
Originally Posted by preech View Post
preechs farts > Psyopus. at least my farts make sense.
Quote:
Originally Posted by bulb View Post
haha you win at life
Quote:
Originally Posted by teh Mazn View Post
chriz, you are the most worthless poster here. lol.






bobbydanger is offline   Reply With Quote
Old 08-15-2006, 11:51 AM   #153
vegasaint
Me > You
 
vegasaint's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: San Diego, CA
Posts: 2,801
Rep Power: 16
vegasaint slam gang member
I haven't done a drug in 5 years, but one of my best friends told me he's got a vial of liquid sitting in his freezer for when I move home. It's the only drug I actually miss, and I might just have to do it.

Well, that and absinthe. I'll be taking a trip up to Canada real damn soon to dive into some of that shit.
vegasaint is offline   Reply With Quote
Old 08-15-2006, 05:46 PM   #154
BZM
desolate
 
BZM's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Kennewick
Posts: 15,300
Rep Power: 30
BZM slam gang member
Quote:
Originally Posted by vegasaint
I haven't done a drug in 5 years, but one of my best friends told me he's got a vial of liquid sitting in his freezer for when I move home. It's the only drug I actually miss, and I might just have to do it.

Well, that and absinthe. I'll be taking a trip up to Canada real damn soon to dive into some of that shit.
If you're talking about H, then don't do that shit.
__________________

METRONOME.

try using it.
Quote:
Originally Posted by Jotun
Every time you hardcore dance, a norse god rips the balls off of a newborn.
Quote:
Originally Posted by Antæos
BZM, you embody coolness, hahaha!!!
BZM is offline   Reply With Quote
Old 08-15-2006, 10:05 PM   #155
vegasaint
Me > You
 
vegasaint's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: San Diego, CA
Posts: 2,801
Rep Power: 16
vegasaint slam gang member
WTF are you talking about maing? No fucking H, I'm talking about acid.
vegasaint is offline   Reply With Quote
Old 08-16-2006, 03:48 AM   #156
bobbydanger
MASTERLOCK
 
bobbydanger's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: ATL HO
Posts: 4,972
Rep Power: 19
bobbydanger beat up john dwyer
i say we all get together and get fucked up.
not really. i'm not driving more than 10 miles to lose sobriety. i can do that right here if i want.
__________________
Quote:
Originally Posted by preech View Post
preechs farts > Psyopus. at least my farts make sense.
Quote:
Originally Posted by bulb View Post
haha you win at life
Quote:
Originally Posted by teh Mazn View Post
chriz, you are the most worthless poster here. lol.






bobbydanger is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2006, 04:48 PM   #157
SiegeEngine
TAFKA tck!
 
SiegeEngine's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: NOVA
Posts: 14,557
Rep Power: 29
SiegeEngine beat up jewski
Go download God Bless Our Dead Marines by A Silver Mt. Zion

this song will take you everywhere and more.
__________________
Quote:
Originally Posted by SpazBastard
Shinedown > Converge

Quote:
Originally Posted by Mayhem After Death View Post
I can't wait to grab a kid by the crotch!
SiegeEngine is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2006, 05:30 PM   #158
bobbydanger
MASTERLOCK
 
bobbydanger's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: ATL HO
Posts: 4,972
Rep Power: 19
bobbydanger beat up john dwyer
i'm getting 5 loritabs today
and this girl i know is giving me two bottles of percoset in exchange for $20 of beer. and she tries to fuck me when we get drunk.
i think i get the better end of the deal.
__________________
Quote:
Originally Posted by preech View Post
preechs farts > Psyopus. at least my farts make sense.
Quote:
Originally Posted by bulb View Post
haha you win at life
Quote:
Originally Posted by teh Mazn View Post
chriz, you are the most worthless poster here. lol.






bobbydanger is offline   Reply With Quote
Old 08-18-2006, 11:18 AM   #159
BZM
desolate
 
BZM's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Kennewick
Posts: 15,300
Rep Power: 30
BZM slam gang member
Quote:
Originally Posted by vegasaint
WTF are you talking about maing? No fucking H, I'm talking about acid.
Haha, shit, you had me going there. My bad.

I'm just so used to acid being in stamp form, not as the liquid you actually drop on yo skin.
__________________

METRONOME.

try using it.
Quote:
Originally Posted by Jotun
Every time you hardcore dance, a norse god rips the balls off of a newborn.
Quote:
Originally Posted by Antæos
BZM, you embody coolness, hahaha!!!
BZM is offline   Reply With Quote
Old 08-18-2006, 12:28 PM   #160
Elecman
Electricity Man
 
Elecman's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Elecworld
Posts: 298
Rep Power: 15
Elecman slam gang member
just elec-smoked a fat bowl of dank

elec-high
__________________
Quote:
Originally Posted by BZM
OH SHIT IT'S ELECMAN
Elecman is offline   Reply With Quote
Old 08-18-2006, 02:17 PM   #161
mikeb
Dr. Michael Gorod
 
mikeb's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: New Brunswick, Canada
Posts: 1,886
Rep Power: 15
mikeb slam gang member
im gettin wasted tonight and hittin up a YT party. ive got some real ace greens too. probably some of the best stuff ive ever smoked. its normally only in town about once a year, im really glad i got a hold of some. they call it hashplant and its really super stanky shit. ive got about 2 grams in my dresser and i can smell it from here.
mikeb is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2006, 03:52 PM   #162
bobbydanger
MASTERLOCK
 
bobbydanger's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: ATL HO
Posts: 4,972
Rep Power: 19
bobbydanger beat up john dwyer
Quote:
Originally Posted by bobbydanger
i'm getting 5 loritabs today
and this girl i know is giving me two bottles of percoset in exchange for $20 of beer. and she tries to fuck me when we get drunk.
i think i get the better end of the deal.

haha i took allllll five loritabs that day.
__________________
Quote:
Originally Posted by preech View Post
preechs farts > Psyopus. at least my farts make sense.
Quote:
Originally Posted by bulb View Post
haha you win at life
Quote:
Originally Posted by teh Mazn View Post
chriz, you are the most worthless poster here. lol.






bobbydanger is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2006, 04:03 PM   #163
vegasaint
Me > You
 
vegasaint's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: San Diego, CA
Posts: 2,801
Rep Power: 16
vegasaint slam gang member
I drank a fifth of Smirnoff vodka and was up until 7 in the morning. At least I didn't get lost in the fucking woods this time.
vegasaint is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2006, 05:48 PM   #164
BZM
desolate
 
BZM's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Kennewick
Posts: 15,300
Rep Power: 30
BZM slam gang member
Quote:
Originally Posted by vegasaint
I drank a fifth of Smirnoff vodka and was up until 7 in the morning. At least I didn't get lost in the fucking woods this time.
FIFTH TO DA FACE

too bad you didn't have two shots of green fairy onhand
__________________

METRONOME.

try using it.
Quote:
Originally Posted by Jotun
Every time you hardcore dance, a norse god rips the balls off of a newborn.
Quote:
Originally Posted by Antæos
BZM, you embody coolness, hahaha!!!
BZM is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2006, 12:26 AM   #165
vegasaint
Me > You
 
vegasaint's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: San Diego, CA
Posts: 2,801
Rep Power: 16
vegasaint slam gang member
Baha dude that video was beyond crazy. Naw dude, it took me a few hours to get that fifth in me. That dude is not fucking human.
vegasaint is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2006, 12:53 AM   #166
birdnmiles
Registered User
 
birdnmiles's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 91
Rep Power: 14
birdnmiles slam gang member
what are shrooms like? are they unsafe like x or what?

i've never even heard of anyone doing shrooms or selling shrooms where i live for that matter
birdnmiles is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2006, 03:19 AM   #167
bobbydanger
MASTERLOCK
 
bobbydanger's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: ATL HO
Posts: 4,972
Rep Power: 19
bobbydanger beat up john dwyer
wtf and you live in cali?
you must not get out of your house very often.
__________________
Quote:
Originally Posted by preech View Post
preechs farts > Psyopus. at least my farts make sense.
Quote:
Originally Posted by bulb View Post
haha you win at life
Quote:
Originally Posted by teh Mazn View Post
chriz, you are the most worthless poster here. lol.






bobbydanger is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2006, 04:30 AM   #168
@war
a bum
 
@war's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Into the Burning Pit of Hell
Posts: 375
Rep Power: 14
@war slam gang member
Quote:
Originally Posted by birdnmiles
what are shrooms like? are they unsafe like x or what?

i've never even heard of anyone doing shrooms or selling shrooms where i live for that matter
if you live in so.cali maybe i could hook you up.

Im halfway done with a pint of jack, after i finish ill pop a couple of sleeping pills and wake up in day or two.

edit: oh and X is not unsafe, its just that some people are idiots and dont drink water when rollin
__________________
Man of sin be revealed, the son of perdition; who opposeth and exalteth himself above all that is called God, or that is worshipped; so that he as God sitteth in the temple of God, shewing himself that he is God.
@war is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2006, 10:19 AM   #169
Ergo_Sum
Registered User
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 2,308
Rep Power: 16
Ergo_Sum slam gang member
This friday shall be a day of drinking as it's going to be my 18th..... and we all know what that means in England.....
Ergo_Sum is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2006, 05:25 PM   #170
BZM
desolate
 
BZM's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Kennewick
Posts: 15,300
Rep Power: 30
BZM slam gang member
Quote:
Originally Posted by Ergo_Sum
This friday shall be a day of drinking as it's going to be my 18th..... and we all know what that means in England.....
...Getting raped by a chav in a back alley after you get smashed on tequilla and absinthe?
__________________

METRONOME.

try using it.
Quote:
Originally Posted by Jotun
Every time you hardcore dance, a norse god rips the balls off of a newborn.
Quote:
Originally Posted by Antæos
BZM, you embody coolness, hahaha!!!
BZM is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2006, 11:39 PM   #171
bobbydanger
MASTERLOCK
 
bobbydanger's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: ATL HO
Posts: 4,972
Rep Power: 19
bobbydanger beat up john dwyer
my apartment lease ends this weekend. so i'm getting way hammered every night until i move.
__________________
Quote:
Originally Posted by preech View Post
preechs farts > Psyopus. at least my farts make sense.
Quote:
Originally Posted by bulb View Post
haha you win at life
Quote:
Originally Posted by teh Mazn View Post
chriz, you are the most worthless poster here. lol.






bobbydanger is offline   Reply With Quote
Old 08-21-2006, 03:20 AM   #172
KaffeinE
jacks avatar
 
KaffeinE's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,428
Rep Power: 18
KaffeinE slam gang member
Quote:
Originally Posted by BZM
...Getting raped by a chav in a back alley after you get smashed on tequilla and absinthe?
rofl

dxm and explosions in the sky makes you feel funky
KaffeinE is offline   Reply With Quote
Old 08-25-2006, 07:07 PM   #173
Shizzle
Registered User
 
Join Date: Apr 2005
Location: Okinawa, Japan
Posts: 529
Rep Power: 15
Shizzle slam gang member
I'm about to try Ex for my first time out at a bonfire in the middle of the desert with about 10 people.
Gonna be tight as fuck.
__________________
Shizzle is offline   Reply With Quote
Old 08-26-2006, 03:21 AM   #174
BZM
desolate
 
BZM's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Kennewick
Posts: 15,300
Rep Power: 30
BZM slam gang member
Quote:
Originally Posted by 240z_tall_boys
Im funkin drunk right now. I WANT SOME PUSSY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IHVAE TO WAIT LIKE aNother month
.
lol fucking owned
__________________

METRONOME.

try using it.
Quote:
Originally Posted by Jotun
Every time you hardcore dance, a norse god rips the balls off of a newborn.
Quote:
Originally Posted by Antæos
BZM, you embody coolness, hahaha!!!
BZM is offline   Reply With Quote
Old 08-26-2006, 02:59 PM   #175
Shizzle
Registered User
 
Join Date: Apr 2005
Location: Okinawa, Japan
Posts: 529
Rep Power: 15
Shizzle slam gang member
Quote:
Originally Posted by Shizzle
I'm about to try Ex for my first time out at a bonfire in the middle of the desert with about 10 people.
Gonna be tight as fuck.


Amazing.
__________________
Shizzle is offline   Reply With Quote
Old 08-28-2006, 12:50 PM   #176
BZM
desolate
 
BZM's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Kennewick
Posts: 15,300
Rep Power: 30
BZM slam gang member
i am ripped as Fuck this morning

fuck this darkane is giving me an orgasm
__________________

METRONOME.

try using it.
Quote:
Originally Posted by Jotun
Every time you hardcore dance, a norse god rips the balls off of a newborn.
Quote:
Originally Posted by Antæos
BZM, you embody coolness, hahaha!!!
BZM is offline   Reply With Quote
Old 08-30-2006, 11:49 PM   #177
preech
Penis Mcgavin
 
preech's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Pittsburgh
Posts: 4,829
Rep Power: 19
preech slam gang member
im high as fuck,but some straight edge kids came and took my weed and gave me a stern talking to....then i realised they were straight edge and i took my weed back,and in a spiritual moment I danced on their faces...
__________________


Quote:
Originally Posted by bobbydanger
you're thinking MAD LIBS. eulogies are spoken at funerals. mad libs are not.
Quote:
Originally Posted by Savior
Shut the fuck up before I kill you and wear your cunt as a hat, whore.
preech is offline   Reply With Quote
Old 08-31-2006, 12:16 AM   #178
SiegeEngine
TAFKA tck!
 
SiegeEngine's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: NOVA
Posts: 14,557
Rep Power: 29
SiegeEngine beat up jewski
lol

shit dude. I'm high as fuck too. And listening to Sleep - Dopesmoker. Shit is unreal.
__________________
Quote:
Originally Posted by SpazBastard
Shinedown > Converge

Quote:
Originally Posted by Mayhem After Death View Post
I can't wait to grab a kid by the crotch!
SiegeEngine is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2006, 12:43 AM   #179
BZM
desolate
 
BZM's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Kennewick
Posts: 15,300
Rep Power: 30
BZM slam gang member
I just slammed a 40 of budweiser - gonna slam another one tonight maybe, if I feel like getting fucked up.

Being a lightweight = ftw.
__________________

METRONOME.

try using it.
Quote:
Originally Posted by Jotun
Every time you hardcore dance, a norse god rips the balls off of a newborn.
Quote:
Originally Posted by Antæos
BZM, you embody coolness, hahaha!!!
BZM is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2006, 04:13 AM   #180
BZM
desolate
 
BZM's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Kennewick
Posts: 15,300
Rep Power: 30
BZM slam gang member
Woo I'm fuckin drunk.
__________________

METRONOME.

try using it.
Quote:
Originally Posted by Jotun
Every time you hardcore dance, a norse god rips the balls off of a newborn.
Quote:
Originally Posted by Antæos
BZM, you embody coolness, hahaha!!!
BZM is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Tags
1. combust hemp, 2. every solar rotation, bmp = faggot, bob marley, cake farts, cedric explains things, cedric is a little kid, dat kush, derp is cute, derp is handsome, fallwithnone is an idiot, go back to /b/ vadge, holy shit dick my asshole, if u read this yer gay, im in love with mary jane, it was a good day, jesse is ocd, jesse is scared of germs, mazn drinks pbr only, rolling joints with goats, shawn + faggot = shaggot, shawn drinks winecoolers, shawn is a faggot, shawn smokes paprika, sxe lifestyle, weiner farts, worst fucking thread, xenlightenyourselfx, xxx forever xxx




Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump





All times are GMT -4. The time now is 01:47 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
SMNnews.com: 2002 -