View Single Post
Old 09-30-2006, 01:04 AM   #207
SiegeEngine
TAFKA tck!
 
SiegeEngine's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: NOVA
Posts: 14,521
Rep Power: 30
SiegeEngine beat up jewski
This is fucking hilarious. And I'm still high.

alaskan arson (11:59:36 PM): I have a .6-.7 purple haze
alaskan arson (11:59:37 PM): blunt
alaskan arson (11:59:41 PM): right next to me
MomentIsSetMagic (11:59:46 PM): you're gonna get FUCKED up
MomentIsSetMagic (11:59:51 PM): bro they recorded this fucking album
MomentIsSetMagic (11:59:54 PM): on a 4 track in the WOODS
alaskan arson (11:59:58 PM): OMG
alaskan arson (12:00:01 AM): I cannot fucking wait
MomentIsSetMagic (12:00:03 AM): and it is the most metal shit
alaskan arson (12:00:05 AM): Gimme like 10
MomentIsSetMagic (12:00:06 AM): you will ever hear
alaskan arson (12:00:18 AM): if I'm not back, I'm either caught, or spaced the FUCK out
MomentIsSetMagic (12:00:26 AM): don't get caught faggot
ATTENTION (12:05:04 AM): File transfer for the madrigal of night is complete.
MomentIsSetMagic went idle at 12:22:31 AM.
alaskan arson (12:35:58 AM): oh my fucking goffasdd
alaskan arson (12:36:09 AM): i just fucking fell down a hill
alaskan arson (12:36:17 AM): in the frozen@ NORTH!!!!
alaskan arson (12:36:24 AM): thanksssdfws
alaskan arson (12:36:26 AM): fuckc
MomentIsSetMagic went idle at 12:40:55 AM.
MomentIsSetMagic returned at 12:45:20 AM.
MomentIsSetMagic (12:45:42 AM): how's that ulver treating youj
MomentIsSetMagic (12:46:14 AM): ?
alaskan arson (12:47:32 AM): God fucking damn it
alaskan arson (12:47:37 AM): I love you man. Shit
alaskan arson (12:47:43 AM): I listened to 2 songs
alaskan arson (12:47:46 AM): and died
MomentIsSetMagic (12:47:47 AM): is it not genius?
alaskan arson (12:47:52 AM): Arsis is bringing me back now
alaskan arson (12:47:53 AM): haha
alaskan arson (12:47:57 AM): Fuckyea man
MomentIsSetMagic (12:48:09 AM): recorded in the fuckin woods man
alaskan arson (12:48:14 AM): dude
alaskan arson (12:48:20 AM): My last name is Woods
alaskan arson (12:48:21 AM): lol
MomentIsSetMagic (12:48:34 AM): lol are you high?
alaskan arson (12:48:41 AM): sooo fucking high
alaskan arson (12:48:48 AM): did you miss my shit earlier
MomentIsSetMagic (12:48:54 AM): nah man
MomentIsSetMagic (12:48:54 AM): lol
alaskan arson (12:48:58 AM): alaskan arson (12:35:58 AM): oh my fucking goffasdd
alaskan arson (12:36:09 AM): i just fucking fell down a hill
alaskan arson (12:36:17 AM): in the frozen@ NORTH!!!!
alaskan arson (12:36:24 AM): thanksssdfws
alaskan arson (12:36:26 AM): fuckc

MomentIsSetMagic (12:49:08 AM): HAHAHAHA
MomentIsSetMagic (12:49:10 AM): that thanks...
MomentIsSetMagic (12:49:13 AM): you could barely type it?
alaskan arson (12:49:16 AM): oh my god
alaskan arson (12:49:21 AM): I was falling and shit
alaskan arson (12:49:26 AM): it was FUCKING EPIC
alaskan arson (12:49:35 AM): riding shit over snowy moutains
alaskan arson (12:49:42 AM): oh dear baby christ
MomentIsSetMagic (12:49:48 AM): chilling frostbiting winds
MomentIsSetMagic (12:49:49 AM): lmao
MomentIsSetMagic (12:49:54 AM): that's what the production is like \m/
alaskan arson (12:50:11 AM): God dude, I'm fucking hilarious when I'm smacke
alaskan arson (12:50:12 AM): d
MomentIsSetMagic (12:50:17 AM): garm's voice + guitar + bass playing ftw.
alaskan arson (12:50:36 AM): it's weird, I feel like you're in Cali and I am too and we're rich kids like Laguna Beach lol and it
alaskan arson (12:50:44 AM): s like i'm one the phone with you
MomentIsSetMagic (12:50:45 AM): HAHAHAHA FUCK THAT SHOW
alaskan arson (12:50:54 AM): I have no clue why I thought that
MomentIsSetMagic (12:50:55 AM): it sucks dicks for more dicks
alaskan arson (12:50:56 AM): it's weird
alaskan arson (12:50:59 AM): lol
alaskan arson (12:51:08 AM): but dude it's mind blowing high
alaskan arson (12:51:11 AM): you have no idea
MomentIsSetMagic (12:51:23 AM): purple haze is the shit.
alaskan arson (12:51:34 AM): dear god yes
MomentIsSetMagic (12:51:43 AM): bro this record
MomentIsSetMagic (12:51:46 AM): is all acoustic
MomentIsSetMagic (12:51:53 AM): some of the most beautiful music evar recorded
alaskan arson (12:51:58 AM): I KNOW
MomentIsSetMagic returned at 12:52:07 AM.
alaskan arson (12:52:12 AM): That part in the first song was like walking through a bamboo forest
MomentIsSetMagic (12:52:20 AM): and bro this album is like that x100
alaskan arson (12:52:25 AM): I WAS LIKE LOFUCKINL
alaskan arson (12:52:32 AM): that was so hard to type
MomentIsSetMagic (12:52:38 AM): complete with like norwegian choirs
MomentIsSetMagic (12:52:38 AM): and shit
MomentIsSetMagic (12:52:43 AM): and dudes with hella deep voices
MomentIsSetMagic (12:52:51 AM): it's insane
MomentIsSetMagic (12:52:52 AM): a total trip
alaskan arson (12:53:05 AM): no fucking shit
alaskan arson (12:53:06 AM): dude
alaskan arson (12:53:09 AM): I NEED ACID
alaskan arson (12:53:10 AM): fuckin
MomentIsSetMagic (12:53:14 AM): me too... but
alaskan arson (12:53:15 AM): this would be this times 10000
MomentIsSetMagic (12:53:20 AM): it's impossible to get
MomentIsSetMagic (12:53:20 AM): IMPOSSIBLE
MomentIsSetMagic (12:53:20 AM):
MomentIsSetMagic (12:53:31 AM): at least in my area
MomentIsSetMagic (12:53:40 AM): fuck living in a conservative nothing town with no concerts or market for acid
MomentIsSetMagic (12:53:50 AM): all it is is a bunch of cokeheads and meth addicts
MomentIsSetMagic (12:53:52 AM): crackheads and shit
alaskan arson (12:54:19 AM): fuck that blows
alaskan arson (12:54:22 AM): move out here
alaskan arson (12:54:23 AM): to PA
alaskan arson (12:54:33 AM): so you can alternate between me and Savior lol
alaskan arson (12:54:38 AM): he'll put you up one week
alaskan arson (12:54:43 AM): then you'll stay with me
alaskan arson (12:54:48 AM): it'll be legits
MomentIsSetMagic (12:54:53 AM): lol that would be tight \mm/
MomentIsSetMagic (12:55:07 AM): dude are you jamming these tracks
MomentIsSetMagic (12:55:10 AM): hit that shit
alaskan arson (12:55:20 AM): once Diamond For Disease ends
alaskan arson (12:55:27 AM): I wanna hear the paintbrush at the end
alaskan arson (12:55:32 AM): another 3 minutes
alaskan arson (12:58:31 AM): what song
alaskan arson (12:58:33 AM): specifically
MomentIsSetMagic (12:58:50 AM): just load up the 5 you've recieved
MomentIsSetMagic (12:58:56 AM): and do them in a row
alaskan arson (12:59:03 AM): oh shit
MomentIsSetMagic (1:01:09 AM): listenn
alaskan arson (1:02:01 AM): did you check out that Abazagorath
alaskan arson (1:02:01 AM): ?
MomentIsSetMagic (1:02:39 AM): yeah dude
MomentIsSetMagic (1:02:47 AM): weirdest growls ever!
alaskan arson (1:03:12 AM): Fuck yeah
alaskan arson (1:03:14 AM): they rule
MomentIsSetMagic (1:03:52 AM): are you listening?
alaskan arson (1:04:12 AM): to who?
MomentIsSetMagic (1:04:19 AM): that ulver album i'm sending you
alaskan arson (1:04:23 AM): oh
MomentIsSetMagic (1:04:31 AM): kveldssanger
alaskan arson (1:04:43 AM): no...lol. I'm listeing to Lord Belial - Unholy Spell Of Lillith
MomentIsSetMagic (1:04:48 AM): fuck that shit play the first song of this
MomentIsSetMagic (1:04:53 AM): lol
__________________
Quote:
Originally Posted by SpazBastard
Shinedown > Converge

Quote:
Originally Posted by Mayhem After Death View Post
I can't wait to grab a kid by the crotch!
SiegeEngine is offline   Reply With Quote