SMNnews Forums

SMNnews Forums (http://forums.smnnews.com/index.php)
-   Dutch Forum (http://forums.smnnews.com/forumdisplay.php?f=105)
-   -   Kansloos ge-ouwehoer v2.0 (http://forums.smnnews.com/showthread.php?t=61743)

Nien 07-13-2005 03:06 AM

Haha, zie je het al voor je. Een ouwelul met slaapdronken kop die daar nietsvermoedend voorbij fietst en vervolgens zomaar ondergetuft wordt door zo'n lamadinges.
Dat zijn nou de leuke dingen in het leven he
:p

weekend...tsja.. wij moeten vrijdag eerst naar een verjaardag en dan misschien nog de kroeg in. zaterdag misschien ook nog wat doen... zondag kutschurft in de Baroeg.

en jij?

Luna 07-13-2005 03:25 AM

Quote:

Originally posted by Nien
Haha, zie je het al voor je. Een ouwelul met slaapdronken kop die daar nietsvermoedend voorbij fietst en vervolgens zomaar ondergetuft wordt door zo'n lamadinges.
Dat zijn nou de leuke dingen in het leven he
:p

weekend...tsja.. wij moeten vrijdag eerst naar een verjaardag en dan misschien nog de kroeg in. zaterdag misschien ook nog wat doen... zondag kutschurft in de Baroeg.

en jij?

Daar kan ik wel een voorstelling bij maken ja :) haha Idd dat zijn de leuke dingen in het leven... ze zijn trouwens met z'n 4tjes, 2 grote en 2 kleine... heel schattig eigenlijk... Koen zei gisteren dat die boer ze op gaat eten... maar dat is niet zo he? :(

;)

Wij gaan vrijdagavond met Koen's broer + vriendin en haar 2 broers bowlen en zaterdagavond met hetzelfde clubje steengrillen :) en zondag ook naar Kutschurft... lekker druk en gezellig weekendje dus.

Cootje 07-13-2005 03:35 AM

Lama's ghaha! Als ik op mijn paard langs een paar lama's rij zie je haar denken: 'Hmmm, tis geen schaap... tis ook geen paard... WAT BEN JIJ???' en die lama 'kauw kauw kauw'.
Heb ze overigens nog nooit zien spugen, dus dat zal vast wel meevallen, gehehe.

Uhm, zondag Kutschurft ja, verder nog geen plannen. Alleen donderdagavond naar The Machinist.

Nouk 07-13-2005 07:59 AM

Ik ga vanavond naar U2 :D Jippie!!!!
Als ik nog geld heb na afloop (twijfelachtig) ga ik zaterdag misschien nog wel ff de kroeg in.

Cootje 07-13-2005 08:28 AM

Vet! Staan of zitten? Waar spelen ze eigenlijk? Arnhem ofzo?

Luna 07-13-2005 08:55 AM

Quote:

Originally posted by Nouk
Ik ga vanavond naar U2 :D Jippie!!!!
Als ik nog geld heb na afloop (twijfelachtig) ga ik zaterdag misschien nog wel ff de kroeg in.

Cool! :)

Niet naar Kutschurft zondag??

Nouk 07-13-2005 09:24 AM

Staan :D Ze spelen in de Arena. En ik ga nu weg :D
Zondag weet ik nog niet (vervoer terug)...

Cootje 07-13-2005 09:29 AM

Veel plezier!

Enne, zondag is Rotterdam he, OV weet je wel, kan best.

Uphobia 07-14-2005 04:51 AM

HALLLOOOOOOO!! Anybody home?

Luna 07-14-2005 05:00 AM

No!!! op mien werk ;)

Zo eindelijk... kwam net met geen mogelijkheid op het forum, maar hij doet het weer :)

Uphobia 07-14-2005 05:02 AM

Was ie kapot dan? :p
Tis weer saai hier trouwens...Tinus aan het werk in de tuin, of niet? Of was ie nou al naar Mannheim...

Cootje 07-14-2005 05:06 AM

Ah, hij doet t weer!

Morning mensen!!!!

Gaan we nog naar de kroeg dit weekend? :D

Nien 07-14-2005 05:12 AM

ja hoor ik ben home!
maar dan ook echt, want ik ben vrij hihihi
:D

heb net arbeidsvoorwaardengesprek gehad in Utrecht, en gewoon f*** 3 periodieken bij het salaris geluld.
Da's een lekker stijginkje!

ik begreep trouwens dat wij morgen in Stairway zitten,
anyone?

Cootje 07-14-2005 05:49 AM

Way to go Nien!

Stairway???? Waarom Stairway?

Nouk 07-14-2005 05:50 AM

Morrege! 't was super gister, maar ik slaap nog, dusseh... ;)

Luna 07-14-2005 07:47 AM

Quote:

Originally posted by Cootje
Ah, hij doet t weer!

Morning mensen!!!!

Gaan we nog naar de kroeg dit weekend? :D

Weet niet, nog niet echt over nagedahct ... Koen gaan wij ons morgen na het bowlen nog aan de kroeg wagen?

@Nien, wow... goed gedaan, beterrr :)

Nien 07-14-2005 08:13 AM

Quote:

Stairway???? Waarom Stairway?
Ja dat vroeg ik mij ook al af. Mike heeft daar afgesproken met een ex-collega en ik dacht, ik ga wel mee.

dusss....
durf je t aan? :(

Cootje 07-14-2005 08:18 AM

Quote:

Ja dat vroeg ik mij ook al af. Mike heeft daar afgesproken met een ex-collega en ik dacht, ik ga wel mee.

dusss....
durf je t aan? :(

Hmmmm, moeilijk moeilijk! ;) Hoe laat waren jullie van plan te gaan?

MadTinus 07-14-2005 08:29 AM

Halloooskie! Ik was gisteren idd aan het werk in de tuin (schutting plaatsen) avec Wim. 4 palen staan en de gaten voor paal 5 en 6 zijn al voor een groot deel gegraven, totaal moeten er 7 palen in en dan planken er tegenaan schroeven.

Het graven valt behoorlijk tegen, want de kleigrond hier is echt ongelooflijk taai. Maar goed, vanavond moet het af, no choice :). Ik vertrek morgenochtend om 8:42 naar Mannheim en ik heb net zo'n mooie koffer op wieltjes met zo'n uittrekbare hendel gekocht, handig :).

Nien 07-14-2005 08:50 AM

nou dat lijkt me niet prettig, in deze hitte aan een schutting werken.
Heb net buiten een poging gedaan om iets voor elkaar te krijgen met een stofzuiger in Mike z'n auto (nop, heeft geen zin) en dat is al heel vervelend in die hitte, laat staan een hele dag bezig zijn...

Maarre... heb een leuk weekend Tinus!

Nouk 07-14-2005 08:53 AM

Quote:

Heb net buiten een poging gedaan om iets voor elkaar te krijgen met een stofzuiger in Mike z'n auto
Dapper!! ;)

Cootje 07-14-2005 09:40 AM

He Nien, negeer mij eens niet! Ik vroeg je wat!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!

Nien 07-14-2005 09:45 AM

Quote:

He Nien, negeer mij eens niet! Ik vroeg je wat!!!!

....huh? wie is u?

sowwy, sowwy.
ik denk dat we rond half 11 die kant op gaan ; weet niet zo goed hoe laat Mike met die kerel heeft afgesproken.
Ik heb eigenlijk veel meer zin in boot.

Uphobia 07-14-2005 09:46 AM

Quote:

....huh? wie is u?

sowwy, sowwy.
ik denk dat we rond half 11 die kant op gaan ; weet niet zo goed hoe laat Mike met die kerel heeft afgesproken.

boottochtje??

Nien 07-14-2005 09:48 AM

Quote:

Originally posted by Uphobia
boottochtje??

Ja. Vind ik heerlijk, lekker stukje varen met het mooie weer.

:mad: :mad: :mad:

Cootje 07-14-2005 09:50 AM

Quote:

....huh? wie is u?

sowwy, sowwy.

Jaja, grappig. :P

Maar laat maar effe weten dan nog. Ik vind t allebei ok. Ik pas me wel weer aan, zucht! :p

Wanneer gaan we trouwens eens paardrijden??

Linda 07-14-2005 10:18 AM

Quote:

Originally posted by Neproadie
Linda is geslaagd voor haar theorie-examen.
*holt achter de feiten aan*

JA! Ik had vijf fouten en dacht echt dat ik 't niet gehaald had.. na twintig vragen had ik 't eigenlijk al opgegeven. Viel dat even mee :)

1 augustus ga ik beginnen met de lessen, en als 't goed is kan ik dan eind september afrijden enzo. Ben benieuwd :)

Uphobia 07-14-2005 10:25 AM

Succes ermee! Doe je best ;)

Cootje 07-14-2005 10:36 AM

Quote:

Originally posted by Linda
*holt achter de feiten aan*

JA! Ik had vijf fouten en dacht echt dat ik 't niet gehaald had.. na twintig vragen had ik 't eigenlijk al opgegeven. Viel dat even mee :)

1 augustus ga ik beginnen met de lessen, en als 't goed is kan ik dan eind september afrijden enzo. Ben benieuwd :)

Dat is lekker rap! Maar je had toch al 1 les gehad? Of was dat voor een snelcursus?

Linda 07-14-2005 10:43 AM

Ja dat was de intake om te kijken hoe veel ik zou moeten rijden (en vooral betalen *kuch*)

All times are GMT -4. The time now is 01:03 PM.