View Full Version : GORE en KUTSCHURFT dB's zaterdag as
Metal Baron
05-16-2006, 06:05 PM
't staat vast al ergens vermeld hiero, maar ter herinnering: zaterdag GORE (geweldige murder metal uit Engeland) en KUTSCHURFT in dB's, komt dat allen zien!
Jeeeeezus wat een een schreeuwerige titel *zucht* :p
Nee man ik zal er zijn! 't staat al onder codenaam 'KS & G in dB's' in mijn agenda ;) Stel dat iemand het ziet he... je weet nooit. Imago enz... :emot-roll
Metal Baron
05-17-2006, 05:08 PM
Suus is er ook bij, we hebben eerst een verjaardag, maar daarna richting Utrecht.
Cootje
05-17-2006, 05:52 PM
MOOI!!!!!!!!!
Zie jullie dan, gezellig!
Cootje
05-18-2006, 06:27 AM
:emot-danc :hbang32en :banana: :emot-boun :emot-part :beerchug: :emot-danc
ik ben er ook bij, gezellig, ik heb er zin in!
Me too!
O, en gaarna enige complimentjes voor de retestrakke backdrop naar mijn adres, dank u.
Cootje
05-19-2006, 07:08 AM
@ Noek: ;)
En EERST zien Nien, dan complimentjes. ;)
iemand enig idee hoelaat de meuk is afgelopen? openbaar vervoer... mijn laatste trein gaat 10 voor 1.
iemand enig idee hoelaat de meuk is afgelopen? openbaar vervoer... mijn laatste trein gaat 10 voor 1.
Hmm.. Kuschurft red je sowieso wel, die zullen wel om een uur of half 11 beginnen. Gore zal je niet helemaal meemaken denkt ik.
mm oke, jammer dat ik gore dan gedeeltelijk moet missen.
Cootje
05-21-2006, 04:28 PM
:emot-woot Was superrrr gisteren!!!
Metal Baron
05-21-2006, 07:49 PM
Yeah, Gore rules!
dames en heren!
vanavond allemaal even de tv op nederland 1 om 19.00 uur (Man bij Hond).
er wordt vandaag een item over Kutschurft opgenomen en grote kans dat dit vanavond al in het programma zit (maar dat hoor ik vanmiddag definitief).
:lol: :lol: :lol:
MadTinus
05-22-2006, 06:21 AM
Haha, te gek, dat ga ik zeker ff bekijken!
Keep us posted!!! Wat is het onderwerp dan? Bands met stoute namen ofzo?? ;)
Dit wil je niet geloven!
Ik krijg net een telefoontje van Mike. Ze waren al bij de NCRV. Toen kwam ineens het bericht binnen dat plotseling de presentator van het songfestival is overleden (vanochtend).
Vervolgens heeft NCRV toch het item afgelast omdat ze het niet handig vinden er een lacherig item over de maken.
nouja! Wel te begrijpen, natuurlijk, maar je zal ff pech hebben...
Beast of Burden
05-22-2006, 06:29 AM
Jezus! Das echt balen! Hopelijk komt er dan later nog een keer wat van!
Oh...en ik heb gister mijn eerste hatemail ontvangen op mijn weblog, toen ik een stukje schreef over Kutschurft. Over dat ik eerst maar eens een kaarsje moest gaan aansteken in H Maria kapel en moest gaan bidden etc. Voor degeen die zijn agressie kwijt wil:
http://easttexas.punt.nl :)
Rectivicatie: de nederlandse commentator is overleden.
blijft kut.
MadTinus
05-22-2006, 07:14 AM
Fuck, had 'ie nou niet één daggie later kunnen overlijden??! :rolleyes:
:emot-gigg
Cootje
05-22-2006, 07:31 AM
Nouja, wat een onzin. Hij heeft t dit jaar niet eens gedaan. Beetje overdreven vind ik persoonlijk...
word het nu helemaal niet meer uitgezonden, of is het alleen maar uitgesteld?
Heeft toch geen zin om het uit te stellen, over een paar dagen heeft niemand het er meer over.
v. Beusekom was nou eenmaal Mr. Songfestival.
Ze hebben wel toegezegd op een later moment nog een keer een item over kutschurft te doen, maar dan (denk ik) wat minder in het teken van het songfestival.
Overigens, het is maar de vraag wat daarvan moet worden, want van de grote baas achter de NCRV mogen woorden zoals 'kut' niet gebruikt worden.
:emot-gigg
Vaginale uitslag. Dah. :o
Wel gaaf dat ze als nog een item gaan doen :D
Cootje
05-23-2006, 02:52 PM
hihihihi
Maak er zo'n mooi, ingetogen medisch programma van :D
Een dagje achter de schermen bij Medisch Centrum Kutsc...ehm, Vaginale Uitslag...
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.